ingecheckt

23 september 2017 - Denpasar, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Nog één nachtje slapen en dan is het zover. De terugreis gaat beginnen. Zojuist vlotjes online kunnen inchecken. Helaas zonder stoelkeuze maar dat komt morgen dan maar.

Ben even een paar bakken ijs gaan eten bij Adek en Suci en we hadden natuurlijk weer heel wat kinderen uitgenodigd. De foto´s zijn op facebook te vinden maar voor degenen die me niet op facebook volgen: ik zet alle foto's ook nog wel op mijn reislogger pagina zodra ik terug ben.

Ik word morgen op 11 uur opgehaald. Wel wat vroeg misschien maar met zoveel vluchtende vulkaanbewoners onderweg zal het wel wat langer duren als anders om bij het vliegveld te komen. Het zal mij niet verbazen als die vulkaan vannacht  barst. De status is vandaag naar het hoogste niveau van waakzaamheid gebracht en een radius van 12,5 kilometer is of wordt geëvacueerd. Heel veel mensen zijn al in

KlungKung waar een paar sporthallen vol met stretchers zijn volgezet. Waar heb ik dat toch eerder meegemaakt?

Ik ga nog even een avondje met vrienden feesten. Slapen doe ik wel onderweg.

Voor iedereen een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen,

Een dikke kusss

Alita

1. Hennie Herfst:
    23 september 2017
    Hele hele goede reis Alita. Net bij schoonzusje van Putra geweest. Dat ijs daar ziet er geweldig uit zeg. Mjammie. Lekker hoor. Tot snel horens in Nederland weer.
  2. Matty:
    23 september 2017
    Goeie terug reis en geniet van je laatste avondje daar !
  3. Anas Wahbeh:
    23 september 2017
    Be safe and enjoy. Hop see you soon sweet hart.💝💝💝
  4. Jaxqueline:
    23 september 2017
    Goede reis en hoop dat de vulkaan nog ff blijft suffen xxx
  5. Bianca Irene Hulst:
    23 september 2017
    Voor straks lekker slapen. Selamat malam. En dan morgen een goeie reis. Perjalanan yang baik kembali.