Dag lieve Hennie

28 maart 2023 - Lovina, Indonesië

Hallo lieve allemaal.

Vandaag hebben we wat van de as van Hennie naar de zee gebracht. Twee jaar geleden is mijn lieve vriendin overleden. Hans, haar man, heeft wat van de as meegenomen naar Bali. Om die vandaag naar haar geliefde omgeving te brengen en zo ook hier afscheid van haar te nemen. De sponsor familie was aanwezig.

Een half uur voor de afgesproken tijd begon het met bakken uit de hemel te regenen. Hennie zou het niet beter kunnen regiseren. Als we allemaal op de boot zitten is het droog. We hebben allemaal een kokosnoot met daarin wat as en een mandje met offerbloemmetjes. Vergezeld door onze laatste wensen laten we alles in zee drijven.

Als dit achter de rug is en we het strand weer opgaan breekt de hemel nogmaals open.

We drinken samen nog wat en nemen afscheid van elkaar. Hennie is thuis. Het is goed zo.

Het waterige zonnetje laat zich weer zien.

Hans vliegt morgen naar huis. Ik heb nog tot 9 april. Maar eens zien waarmee mijn agenda zich nu gaat vullen. In elk geval nog een sweet 17 verjaardag. Nee, niet de mijne.

Voor nu voor iedereen een dikke knuffel en, voor degenen die het op prijs stellen, een dikke KUSSSS

Alita

1. Els:
    28 maart 2023
    Wat een mooi afscheid op haar geliefde Bali van je vriendin.
  2. Riet H:
    28 maart 2023
    Lieve Alita. Wat doe je toch mooi em ook zwaar werk. Respect hoor! Wil jij ook oude brillen hebben voor September.? Of kan je daar niets mee!💋💋
  3. Stephen:
    Sama sama !
  4. Matty:
    28 maart 2023
    Weer een heftige dag, maar een mooi afscheid voor Hennie, nu nog wat genieten hé
  5. Marlène:
    Een mooi afscheid 🙏
  6. Pien:
    28 maart 2023
    Mooi om op deze manier waardig afscheid te nemen van Hennie.
    En die agenda van jou wordt vast wel gevuld tot 9 april :)