Voor het eerst

18 maart 2023 - Lovina, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Dag 1 in Lovina. Of eigenlijk dag 2. Gisteren aangekomen en voor het eerst jetlag. Niet echt heel heftig. Maar wel voor het eerst. Weinig geslapen tijdens de vlucht. Dat krijg je ervan als je besluit Avatar uit te kiezen als film voor onderweg. Ben wel benieuwd naar Avatar 2.

Door de douane met mijn kaas en baccardi was geen probleem. De mensen voor me in de rij, ook Nederlandse mensen hadden minder geluk. Ze hadden een grote mond omdat er iemand met 1 tasje vóór hun de rij instapte.  Met toestemming van een ambtenaar trouwens. "Wat denken ze wel niet. Wij wachten ook". Dat soort opmerkingen wordt opgemerkt en de gevolgen zijn niet leuk. Deze mensen waren langer op het vliegveld dan ze wensten. Alle koffers moesten open. Mijn kaas en baccardi zijn niet opgemerkt.

Adek stond me al op te wachten en even na 12 uur waren we onderweg. Ik heb echt moeite gedaan om wakker te blijven. Na de lunchbreak was er geen houden meer aan. Ik slaap in alle houdingen. Ook voorin de auto.

Nadat ik bij aankomst de douche had geprobeerd en schone kleren aan had was het tijd om te gaan lopen. Eten en drinken. Het lopen mislukte. Cening heeft me gebracht. Eten en drinken ging goed. Paar loempia's en citroen limonade. De koffie als toetje gaf net genoeg energie om terug te lopen.

Van 20:00 tot 07:00 geslapen. Vandaag niet om 06:00 op het strand. Ook mislukt.  Dat krijg je van die jetlag.

Voor iedereen een dikke knuffel. En voor degenen die het op prijs stellen, een dikke KUSSSS. Alita.

1. Yvonne en Huib:
    18 maart 2023
    Ik hoop dat je snel weer helemaal bent geland.
    Heel veel plezier op Bali.
    Geef de familie en Dré een dikke knuffel van ons/mij❤️
  2. Yvonne Houps:
    18 maart 2023
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Moet zeggen dat wij bij binnenkomst in Denpasar en bij het verlaten van de luchtige en problemen hadden met onze kaas. Konden achter elkaar doorlopen. Wij hadden nog al wat kaas bij ons en natuurlijk de toegestane drank.
    Wij zijn inmiddels weer goed thuisgekomen en de eerste nacht goed geslapen.
    Veel plezier daar en doe ze de groetjes.
    In het huis zitten nu gasten tot zaterdag.
    Fijne Nyepi.
    Dikke knuffel en kus
    Yvonne
  3. Guust:
    18 maart 2023
    Rust maar lekker uit dan ben je zo weer de oude lieverd. Fijn dat je weer al aan het schrijven bent.
  4. Matty:
    18 maart 2023
    Dat is ook de eerste keer volgens mij dat je daar last van hebt, nu lekker genieten ....
  5. Carien Bolijn-Hertzberger:
    geniet ze daar en
    heel veel vitamientjes opdoen, want hier hebben we die zon helaas niet. groetjes
  6. Marie-An Donker van Bortel:
    18 maart 2023
    Wat leuk dat je weer op reis bent. Ik zit al helemaal klaar om je verhalen te lezen.
    Binnenkort gaan we naar ZVL Geen idee of je dan weer al terug bent. We gaan wel even langs bij Guust. Liefs. Marie-An
  7. Alita:
    19 maart 2023
    Ik ben 10 april terug. Zou leuk zijn elkaar weer eens te zien.
  8. Pien:
    20 maart 2023
    Gave film hè Avatar. En Avatar: The Way of Water is ook schitterend.
    Veel plezier op Bali en geniet van alles.