Gewoon om vijf uur klaar wakker.

24 oktober 2018 - Seminyak, Indonesië

Goedemorgen allemaal.

Het is weer heel gewoon. Om vijf uur wakker. Deze keer eerst een nachtje in seminyak. Lekker dicht bij het vliegveld. Een schattig en bijna niet te vinden hostel. Met winkels om de hoek waar we helaas niet kunnen pinnen. Meestal staat er een werkende pinautomaat in de supermarkten hier. Maar deze keer wel automaten maar geen geld. Zo maar even wat verder zoeken want zonder cash geld kom je ook hier niet ver. Gelukkig had ik nog wat over van de vorige reis dus de warung waar we heerlijk hebben gegeten kon wel betaald worden. Het is inmiddels kwart voor zeven en de wereld is hier wakker. De hanen kraaien en de eerste offertjes hebben hun plaats gekregen. Naast onze kamer en de wierook kringelt omhoog naar een blauwe lucht. Wat mij betreft mogen mijn reisgenoten wel wakker worden. Ik krijg alweer honger. Straks op weg naar lovina. Naar huis. Huib en Yvonne hebben we in Doha gevonden. Die gaan gezellig met ons mee. Hoop dat het ook voor hun een thuis wordt.

Voor iedereen een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen, een dikke kus.

Alita

1. Hetty:
    24 oktober 2018
    Fijne tijd, kan het bijna geen vakantie noemen want je bent weer thuis!
  2. Marlène:
    Geniet ervan.
  3. Hennie Herfst:
    24 oktober 2018
    Hele fijne tijd weer daar
    Genietse. Te ziek nu om meer te schrijven. Komt goef.
  4. Matty:
    24 oktober 2018
    Aha, gelukkig weer goed aangekomen, geniet ervan en een dikke knuffel voor kleine Alita !
  5. Petra:
    24 oktober 2018
    Hele fijne tijd in jullie tweede thuis!