Pindakaas met gestampte chocolade koekjes

25 oktober 2022 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo lieve allemaal,

Vanuit het vliegtuig van Kuala Lumpur naar Denpasar heb ik even tijd om weer te schrijven. Ik kan toch geen kant uit. Behalve de kant die het vliegtuig uit gaat. We hebben gisteren nog een heel mooie dag gemaakt. We waren van plan om nasi lemak te eten als ontbijt en dat werd Starbucks. Het hele "eetstraatje" was leeg. Niets te koop. Dan toch maar westers doen. De koffie was heerlijk, de broodjes ook en lekker dichtbij. Als we bespreken wanneer we de KL towers gaan "beklimmen" komen we tot de conclusie dat we dat het best in de middag kunnen doen. Guust heeft het einde van zijn Latijn bereikt en wil de rest van de ochtend liever helemaal niets meer. We stoppen hem lekker in het appartement met de waterkoker, de theezakjes en zijn tablet met netflix. Met de instructie te bellen als er iets is of als hij hulp nodig heeft. Huib Yvonne en ik gaan de bovenverdieping van de Central Market nog even verkennen.

Rond twee uur zijn we terug. Guust slaapt, de waterkoker was iets te moeilijk om aan te krijgen dus het is bij koud water gebleven en hoe de film was heb ik nog niet vernomen. We gaan naar DE TOREN!

Helaas zijn twee van de drie verdiepingen dicht wegens weersomstandigheden die dit nodig maakten. Fijn voor Yvonne want de minst enge verdieping was wel open. En ze genoot ervan dit uitzicht te ervaren. Op 300 meter hoogte is de grootte van deze stad goed te zien. Het meest nieuw gebouwd maar ook stukken heel oud. Zal Huib nog even om wat extra foto's vragen.

En als afsluiting van ons bezoek aan Kuala Lumpur heb ik ons allemaal getrakteerd op een luxe diner. Met mes en vork eten zijn we nog niet verleerd. En lekker dat het was!

Vanochtend inpakken, bruin brood en suikerbrood als ontbijt en op tijd vertrekken naar de luchthaven. Vannacht kreeg ik nog een mailtje dat online inchecken niet was gelukt en er was geen antwoord over de gewenste assistentie.

In de loop van de ochtend is het inchecken me toch gelukt en met die assistentie is het ook prima gegaan. Lekker toeren in een golf karretje.

Het was een fijn tussendoortje en we hebben allemaal wel zin weer naar huis te gaan.  Ons Bali huis wel te verstaan. Guust kan geen markt meer zien en wil alleen maar bij het zwembad blijven. We gaan het ontdekken...... als dit inderdaad zijn laatste keer Bali is dan moeten er wel herinneringen gemaakt worden!

Voor nu voor allemaal een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen een dikke KUSSSS

Alita

PS assepoester is thuis. Middernacht

1. Pien:
    27 oktober 2022
    Ieuwwwww..... wat een hoogte. Krijg er knikkende knieën van. Maar het uitzicht is prachtig.
    Maar ook de eerste foto's van het 'kunstwerk op de grond' en de man met koffer is gaaf.
  2. Els:
    29 oktober 2022
    Wat een stad en wat een hoogte zeg, prachtig uitzicht, als je durft .