Luxe maar dan in het kwadraat

16 april 2024 - Tana Loth, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Allereerst voor mijn zwager Gerard een van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van. Laat je lekker verwennen.

Maartje en ik zijn gisteren geland in ultieme luxe. Van Uluwatu met zijn drukke leven naar Tabanan aan een zwart strand. We horen geen auto's, zelfs geen hanen en honden. We wonen nu in een bungalow waar alles werkt. De wc bril vast zit. Waar we in de middag een high tea geserveerd krijgen. Op z'n Indonesisch dan. Hapjes en een pot thee of koffie. Zelfs wattenstaafjes in de badkamer te vinden zijn. Ik lees en zwem. De foto's vertellen meer dan ik kan zeggen. Elk uur zeggen we tegen elkaar hoe mooi alles hier is. En dat we misschien wel gaan verlengen. Maar eerst vandaag genieten. Om 12 uur massage en vanmiddag muziekles. Als Maartje terug is van haar ochtend joggen rondje gaan we ontbijten. Dat net als de high tea is inbegrepen in de prijs.

Voor nu voor iedereen een dikke knuffel en, voor degenen die het op prijs stellen, een dikke KUSSSS

Alita

1. Yvonne en Huib:
    16 april 2024
    Heerlijk om je zo te laten verwennen.
  2. Martien:
    16 april 2024
    Ziet er goed uit!Geniet ervan🍀🌞
  3. Marie-An Donker van Bortel:
    16 april 2024
    Geniet weer van jullie verhalen.
    Hier veel regen. Dus verplicht binnen blijven. We verlangen naar de zomer!!!
  4. Riet Heerspink Christiaansen:
    16 april 2024
    Dank je wel voor de nu echte verjaardagswensen. In Spanje is het heerlijk weer en volop zon.
    Maar als ik over jullie verblijf lees, zijn jullie luxe poezen geworden. Pas maar op dat je dat gewend raken 🤩. Zal afvallen als je weer thuis zijn. 🥰
  5. Els:
    17 april 2024
    Wat een verwennerij zeg, heerlijk om daar te toeven, zou zeker bijboeken, hier lijkt t wel herfst !

Jouw reactie