Weer aftellen.... tot 25 april!

9 februari 2013 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Op 25 april is het weer zover. Ik ga de eerste verjaardag van de kleine Alita vieren. Ze is de 28e jarig dus ik ben er mooi op tijd om een taart te gaan uitzoeken voor de kleine meid. Geen koningsdag of koninginnedag in Nederland voor mij. Zal me wel even in het oranje kleden als ik daar ben.

Vorige week heb ik ook foto's geplaatst van een van de sponsorbiggetjes die inmiddels zelf zeug en moeder is geworden van negen kleintjes. Een van de kleintjes wordt weer weggegeven en de anderen zijn te koop! Degenen die het leuk vinden om met dit "biggen op Bali" project mee te doen kunnen zich weer bij me melden. Een biggetje kost EUR 38 deze keer en ik weet dat we weer enorm ons best zullen doen om er een goed tehuis voor te zoeken. Wil je hieraan meedoen laat het me dan weten. Ook voor een deel van de kosten ben je natuurlijk een waardevolle sponsor.

En dan als laatste nog even een heel hartelijk dank aan Malaysian Airlines: ik kreeg een e-mail met het bericht dat er deze keer 30 kilo bagage mee mag. Dus afgedankte nog werkende laptops, mobieltjes (met batterij en oplader) kinderkleertjes... ik kan het allemaal meenemen !!

Veel liefs aan allemaal. Ik houd jullie op de hoogte.

XXX Alita

1. Jim:
    11 februari 2013
    Ha Alita, ik heb net "biggengeld" overgemaakt, dus er is er eentje op de foto die een brommerrit mag gaan maken en de naam "Jon" mag dragen. Ik probeer van de eerste "winst" van elke boekproductie een big te adopteren. Dus als mijn zaken goed gaan...
    Tto zover,
    groet,
    Jim
  2. Alita:
    11 februari 2013
    Hallo Jim, wat een heerlijk gebaar weer van je. Ik ga morgen gelijk even bellen met Bali en zorg dat de sterkste van dit stel "Jon" genoemd wordt en een goed tehuis krijgt. Zodra je besluit nog eens die kant op te gaan heb je in elk geval een super ritje te maken langs alle adoptie biggen. Ik zal in april zeker alvast wat foto's gaan maken van je nieuwe familieleden :-) Veel liefs en ik wens je een heel productief jaar toe !