alweer donderdag ?!

2 mei 2013 - Lovina, Indonesië

hallo lieve allemaal,

En het is alweer donderdag. De dagen openen en sluiten met Fyra snelheid. Maar dan zonder vertraging en afbrekende onderdelen. Het bezoekje dat ik aan de plaatselijke apotheek heb gebracht begint zijn vruchten af te werpen. Ik kreeg zonder recept anti-histamine tabeltjes mee, genoeg voor de rest van de vakantie en een zalfje, promethazine cream, die bij gezamenlijk gebruik er nu al twee dagen voor zorgen dat de muggenbulten die ik weet te verzamelen niet meer uitgroeien tot mini Bromo vulkaantjes. Gisteravond heb ik bij Adek en Suci gegeten. Er heeft zich bij hun in de straat een nieuwe warung gevestigd die we hebben uitgeprobeerd. Okay, we moesten wel een tijdje wachten maar dan heb je ook wel wat hoor. Drie maal nasi goring met gebakken ei, sate en een soort fu yong hai. Tesamen voor de prijs van 40.000 roepia. Nog geen 4 Euro ! Zo kun je nog eens naar de afhaalindonesier. Het leek er gisteren even op dat er een stevige onweersbui aan zat te komen maar ik heb de was voor niets het terras op gesleept. Het bleef droog.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hennie Herfst:
    2 mei 2013
    Ohhh, verdorie die vervloekte MUGGEN moest niet Mohge. Ik zie voor mijn geest nu al hoe je er uitziet. Echt balen zeg. In Australie hadden we vliegenkapjes gekocht voor die vreselijke vliegen . Volgende keer iets maken wat je van top tot teen over je heen kan trekken van gaas. Gaas heb je in alle kleuren. Nieuwe mode-hipe?????Hi, hi
    Ik ben benieuwd betreffende de school van Ayu. Spannend hoor. Een dezer dagen komen ook nog eens Marleen met JJ en familie. Leuk he. Genieten he