foto's staan erop

16 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Lieve allemaal,

Een aantal foto's van gisteren zijn te bekijken.

Vanmorgen lekker een massage op het strand gehad. Ik ben echt in slaap gevallen... Hoop dat ik niet gesnurkt heb :-) Daarna de kokosolie even van me af gespoeld in een kalme zee, lekker drijven en aan niets denken. Ook niet aan jullie thuisblijvers.

Het is nu ongeveer 13.00 uur en het wordt tijd om te gaan eten. Maar eens even zoeken wat er waar te koop is. Erg veel honger heb ik niet want ik kreeg na de massage van Annie een zakje met warme gebakken banaantjes en een mix van allerlei soorten fruit. Als dank je wel omdat Joost en ik de sponsors zijn van haar zoontje Erik.  Hij doet het super goed op school en is van plan heel lang door te leren. Nou ja, zolang hij zijn best doet blijven wij wel betalen... nietwaar Joost?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Nogmaals een knuffel en een dikke kussss

Alita

1. Alita:
    16 augustus 2012
    Weer leuke foto's gemaakt. Kunnen de sponsors gelijk zien waar hun geld naar toe gaat. Volgens mij begin je al een hele balinees te worden met al die ceremonies en familie bezoekjes.
  2. Riet Heerspink:
    16 augustus 2012
    Weer al een week om. Ik heb een idee Alita. De Balikrant is hier goed ontvangen met de foto's. Zou je daar maar gelijk Bali-correspondent worden? Grapje! Geniet er maar lekker van, liefs en knuffels. xxxx