foto's toegevoegd

14 mei 2013 - Lovina, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Omdat het vanmorgen alweer regende ben ik maar even aan de gang gegaan om wat foto's toe te voegen. Even kijken allemaal dus. Ik schrijf dat het alweer regende, dat is dus al de tweede dag deze vakantie. Ik zit nu op het terras van Rumah Lotus en het is weer droog. Mata Hari (de zon) is terug. Gisteren op de motor met Adek eerst de school van Ayu wezen betalen. Ik stuur je de kwitanties per post Hennie. Putra had zelf al 500.000 betaald dus je krijgt nog geld terug! Daarna de bergen in omdat ik het verzoek kreeg de familie te bezoeken waar ik het eerder over had. Met het probleem van de kosten van vervoer. Dreigende wolken onderweg. En het laatste stuk te voet door de rijstvelden. Ik heb tijdens mijn reizen al heel wat ellende en armoede gezien maar dit staat toch echt in de top drie van schrijnende gevallen. Hoe mensen hier zelfs maar aan sex kunnen denken en kinderen op de wereld zetten is me een raadsel. Lieve allemaal, geniet van de foto's en met een beetje geluk schrijf ik morgen meer. Een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen, een dikke kus, Alita

1. Hennie Herfst:
    14 mei 2013
    Wat een PRACHT-druppel zeg. Het zijn weer hele leuke foto's geworden van de varkens. Super zeg en de kleine Alita in het water, whow. Nog maar eventjes Alita en dan weer bag home. Je hebt erg veel gedaan zeg. Een hele drukke vakantie geweest voor jou en nu kun je straks weer uitrusten op je werk????? Hi, hi, denk ut niet.
    Wat lief dat je de school al betaald hebt en wat raar dat Putra ook ineens geld heeft gegeven aan de school. Volgens mij heeft hij de afgelopen week veel verdiend van Jan-Joost. Heel goed dat hij dat dan besteed want sparen kan hij op een of andere manier niet net zoals Adek. (was het maar waar). Nou vrouwke, ik spreek je snel weer. Dikke kus vanuit het koude kikkerland wat Nederland heet.
  2. Els:
    14 mei 2013
    Wat een drukke vakantie toch voor jou, maar ik weet dat je ervan geniet, mooie foto's en super leuke verhalen weer!
    Alita geniet nog van je laatste dagen daar, hopelijk neem je wat van de warmte daar mee, naar t veel te koude Holland!
    Kus van ons.
  3. Tjeerd.:
    2 juni 2013
    Hoi Alita, wij hebben goed nieuws voor het gezin dat jij hebt bezocht. Voor2 kinderen hebben wij inmiddels een sponsor gevonden, en voor de andere 2 zijn wij nog op zoek. In iedergeval gaat de stichting vanaf het komende schooljaar 2013/2014 het schoolgeld betalen voor alle 4 de kinderen. Ook willen wij gaan kijken wat we nog meer voor dit gezin kunnen gaan betekenen.