Het is me weer gelukt!

28 februari 2012

Hallo lieve allemaal,

Het is nu twee minuten over half tien, 's avonds. Het is me gelukt. Mijn koffer zit stampvol en weegt 20,7 kilo. Lieve Malaysia Airlines: jullie doen toch niet moeilijk over die 0,7 kilo? Morgen nog even werken en dan naar Schiphol om daar luxe te relaxen. Boekje, badderen, lekker dwars liggen in bed en dan met de shuttle bus naar Schiphol. De raad om vooral uitgerust op reis te gaan is niet aan mij besteed. Ik ben bekaf. Stom dat ik mezelf voor morgen om 08.00 uur heb ingeroosterd om te beginnen met werken.

De biggenscore staat vandaag op 3 hele en een achterpoot. Wie doet er nog even mee om die vierde big ook een nieuw leven met vier pootjes te geven? Ik beloof dat ik er een goed tehuis voor zal zoeken en stuur zeker een foto van de kleintjes.

Voor nu, welterusten, voor de collega's tot morgen en voor alle anderen: tot de volgende nieuwsflits, uit Bali !

Veel liefs,

Alita

1. Yvonne Houps:
    29 februari 2012
    Lieve Alita, weet niet of je dit nog leest maar wij wensen je een voorspoedig reis naar ons zo geliefde Bali. Zoals je weet vinden wij het hier heerlijk en dat is met jou ook het geval, alhoewel jij je meestal in een ander gedeelte van Bali bevindt. Ik hoop je vrijdag in Sanur te zien. Komt Hennie ook met je mee naar mij toe.
    Dikke kus,
    Yvonne
  2. Naomi Soplantila:
    29 februari 2012
    Hoi Alita, super dat je weer naar Bali gaat, ben jaloers ;)
    Veel plezier!!

groetjes Naomi
  3. Maartje:
    29 februari 2012
    inderdaad dom dom dat je vandaag bent gaan werken maar hoe lekker om dan vanavond in je bubbelbadje te liggen, het is echt begonnen dan je vakantie!!! Als je zin hebt om te komen eten of koffie te drinken op weg naar Schiphol? We bellen strakjes saya cinta kamy
  4. Collega's:
    29 februari 2012
    Lieverd heel veel plezier daar, wij moeten nog even wachten. Wat bedoel je precies met een big met 4 poten? Heb je een donatie nodig? Dan kun je op mij rekenen. Mail me anders even voor verdere info zoals een bankrekeningnummer. Xxxx Anita en Patrick
  5. Collega's:
    29 februari 2012
    Laat maar, het gelukt om een bedrag over te maken. Het nummer stond in je eerste bericht. Xxx