Goed nieuws !!

3 september 2013 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Goed nieuws uit Bali !! Alita heeft geen tuberculose. Wat ze wel heeft weten we nog niet. Er wordt nu gezocht in de richting van asmatische bronchitis... Maar geen levensbedreigende situatie meer. Of het de kaarsjes zijn die we gebrand hebben, de gebeden die die kant uit zijn gestuurd of de blijken van medeleven die het tij hebben gekeerd? Geen idee. Maar we zijn voor nu in elk geval wel heel erg opgelucht.

Ik kan met een gerust hart naar Bali in november. Vlucht KL 835 heen op de 20e november en vlucht KL 836 terug op de 10e december.

Zojuist mijn vriendinnetje Hennie gesproken die nu onderweg is naar Bali. Ze weten niet dat ze komt ;-) Zal een opschudding geven want niemand verwacht haar. Ja, Adek, die haar vanuit Ubud op gaat halen. Met Alita en Suci. Want dat kan dus geen kwaad meer om die kleine mee te nemen.

Dikke knuffels voor jullie allemaal en voorlopig weer even radiostilte... tot november.

Kusssss

Alita

1. Riet Heerspink:
    Hoi Alita.
    Nu dit zijn nog eens goede berichten. Gelukkig vrij snel.
    Elk uur is er een , een vreselijke spanning.

Liefs van ons.
  2. Yolande:
    3 september 2013
    Oef, wat een goede berichten! Jullie zullen allemaal erg opgelucht zijn.
  3. Yvonne Houps:
    3 september 2013
    Hoi Lieffie, opgelucht dat het niet is waar in eerste instantie aan gedacht werd. Op naar November en ik hoop dat Hennie een fijne tijd daar heeft, dat heeft ze wel verdiend.
  4. Matty:
    4 september 2013
    Gelukkig goede berichten !
  5. Gonny Elsjan:
    4 september 2013
    Wat een goed bericht, liefs
  6. Sigrid Uyleman:
    4 september 2013
    Gelukkig. Wij zien elkaar in ieder geval begon november
    X
  7. Wendy:
    6 september 2013
    Hé meisie, wat een spannende periode geweest !
    maar de kleine Alita is net zo'n sterke persoonlijkheid als de grote Alita daar geloven we in!

Dikke knuf voor jullie allen
  8. Michaela:
    9 september 2013
    Wat een mooi baby'tje. You must be very proud ;-)