En dan nu inpakken !!

16 november 2013 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Het is zaterdag, ik ben lekker lui aan het weekend begonnen. Maar dat mag niet te lang duren want ik moet nu toch echt gaan inpakken. Woensdag vertrekken, het komt nu dichtbij. Steeds weer leg ik kleding en spullen die ik voor mezelf wilde meenemen weer terug in de kast. Zodat ik meer sponsorspullen kan meenemen naar Bali. En kiezen is moeilijk. Zoveel kleding om uit te kiezen. Pennen, potloden, cadeautjes.... Zelfs boeken voor de bibliotheek daar. En maak dan maar eens een keuze wat er wel en wat er niet meegaat. Maar goed, met twee t-shirts en een korte broek voor mezelf kan ik het wel twee dagen volhouden en dan koop ik daar wel nieuwe spullen voor mezelf. Ik ben behoorlijk afgevallen dus ik kan daar misschien nu wel op de lokale markt ook dingen in mijn eigen maat vinden :-) Hooguit de lengte kan nog een probleem zijn. Vanmorgen nog even gebeld met Adek, Suci en Alita en plannen gemaakt over mijn ontbijt op bed vrijdagochtend. Ze komen me in Padanbai ophalen en zijn er vrijdagmorgen. In ruil voor een super goed humeur van mijn kant, zonder jetlag problemen (??!!) krijg ik van hun mijn huisgemaakt ontbijt in Bali stijl: rijst, gebakken banaantjes, sterke koffie en een knuffel van de kleine Alita. Ja, dan kan ik vast geen slecht humeur hebben. Ik hoop jullie allemaal weer regelmatig van een "krantje" te kunnen voorzien zodat jullie ook via de reisblog meereizen.

Voor nu een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen..... een dikke kusss.

Alita

1. Els:
    16 november 2013
    Hoi Alita, wat een heerlijke tijd ga je weer tegemoet daar in Bali !
    Geniet er weer van, wij volgen je graag weer via je reisverslag, en wensen je voor straks een hele goede reis, en veel plezier daar in Bali, kus van ons he !
  2. Hennie Herfst:
    16 november 2013
    Oh heerlijk, dat wordt voor de thuisblijvers weer genieten van je verhalen. Super hoor. Ik hoop je nog te spreken voor die tijd maar ik weet het niet zeker en anders.....een super goeie reis en iedereen dikke knuffels daar om te beginnen van mij, hi, hi.