Goedemorgen.

28 september 2014 - Schiphol, Nederland

Goedemorgen lieve allemaal,

Het is dan eindelijk weer zover. Vanavond staat mijn bed in het A4 hotel bij Schiphol, maandagnacht is het stoel 25A in het vliegtuig MH19 tot Kuala Lumpur en stoel 11J in MH715 naar Denpasar. Dinsdagnacht is het een bed in Villa Jaya, Kalibukbuk, Lovina.... Alles is ingepakt, ik ben er klaar voor. Dus voor degenen die mijn verjaardag willen komen vieren op 1 oktober hier het adres waar rond sunset-time de drankjes koud zijn, het eten heet en de mensen altijd lachen : Pantai Lovina, Kalibukbuk.  Ergens in de buurt van Bintang Bali verwacht ik maar ga maar gewoon op de geur van rijsttafel af.... En als je me daar niet kunt vinden dan weten ze in Villa Jaya vast wel waar mamAlita is gebleven. Verstoppen helpt niet op Bali. Ook niet als je 60 wordt.

Tot schrijfs lieve lezers en lezeressen.

Dikke knuffels, en voor degenen die het op prijs stellen.... een dikke kusss

Alita.

1. Jan Tolsma:
    28 september 2014
    Goede reis, veel plezier en 60 worden valt heel erg mee hoor.... 3e jeugd begint dan.
  2. Hetty:
    28 september 2014
    Wij wachten je op in Villa Jaya en zullen er zeker bij zijn!!
    Tot gauw
    Hetty en Tjeerd
  3. Els Louweret:
    28 september 2014
    Geweldig hoor, weer een heerlijke vakantie voor de boeg samen met Guust.
    Heel plezier daar en geniet! Kus v ons Els
  4. Sigrid Uyleman:
    28 september 2014
    Heel veel plezier daar en Guust gaat toch deze keer ook mee? Pas goed op jezelf. Liefs uit Groningen.
  5. Maartje:
    28 september 2014
    Zien guust en jou gezellig bij pantai lovina tot daar!xxx
  6. Wendy:
    28 september 2014
    Hé meissie, heel veel geluk & plezier op je Verjaardagsvakantie :-)
    Geniet met zijn allen daar in Pantai <3ina
    Een zonnige groet & dikke knuf Wendy

oja en natuurlijk een goede reis !X
  7. Stephen Lindenhoff:
    please stay untill we arrive the 18/10, Love Stephen
  8. Hennie Herfst:
    28 september 2014
    Hoi Alita en Guust, het is weer zover. Geniet er van met volle teugen en doe iedereen daar de groetjes van mij.
    Ik las dat Maartje ook komt? Heerlijk he.
    Hele goeie reis en we lezen de verhalen wel weer.
  9. Yolande:
    28 september 2014
    O wat een heerlijk vooruitzicht! We gaan hopelijk weer genieten van al je belevenissen.. Tot wanneer blijven jullie daar? Wij komen later in de maand ook nog, misschien treffen we elkaar?? Groetjes en een gezellige verjaardag!!
  10. Riet Heerspink:
    28 september 2014
    Ik kreeg eerst de reislogger niet open, maar later wel. Toen had ik al een antwoord gestuurd via beantwoorden.
  11. Hennie Herfst:
    30 september 2014
    VAN HARTE PROFICIAT Alita met je 60e verjaardag. Ook voor Guust uiteraard en al je vrienden op Bali. Ze zullen vast wel iets georganiseerd hebben voor je. Geniet er van.
  12. Jan Tolsma:
    30 september 2014
    Ja, het zal daar nu al wel 1 oktober zijn. Dus Alita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
  13. Ingrid:
    1 oktober 2014
    Hallo Alita, van HARTE PROFICIAT met je verjaardag. Een fijne dag. Groetjes en tot ziens, Gentil en Ingrid