Lieve Hans maar ook lieve anderen natuurlijk

27 april 2014 - Schiphol, Nederland

Lieve Hans en anderen die willen meelezen,

Sinds jouw geboorte hebben wij een band. Een familieband wel te verstaan. In de afgelopen week is daar een nieuwe band bij gekomen. Je bent mijn vriendje, mijn broertje en mijn danspartner voor als de gelegenheid zich voordoet geworden. Wat hebben mijn lachspieren het zwaar te verduren gehad de afgelopen week. Dat was wat je noemt een stevige workout. Ik kan me niet herinneren dat ik een week lang zoveel pret heb gehad. Ik vraag me zelfs wel af of ik ooit een week aan een stuk zoveel plezier heb gehad. Jij hebt mijn vakantie een heel mooie extra dimensie gegeven waar ik je altijd dankbaar voor zal blijven. En ik hoop dat we het nog heel vaak kunnen herhalen. Je zit in mijn hart lieve neef van me. Op een heel speciaal plekje met uitzicht op zee, een cocktail in de hand en aan de andere hand jouw fantastische lieve Henk. En omdat iedereen dat mag weten heb ik hier dus maar gewoon een eigen open brief naar mijn eigen krantje van gemaakt.  Tot zo lieve schat, ontbijt is om half negen...

Alita

1. Hennie Herfst:
    28 april 2014
    Alita, ik ben het helemaal met je eens. Al is hij niet mijn neef, ik heb wel het gevoel er twee dikke vrienden bij te hebben gekregen. Wat een ongelooflijke week hebben wij gehad hier met vier. Ongelooflijk bedankt Alita en lieve H en H dat ik hier aan mocht deelnemen.
  2. Sigrid Uyleman:
    28 april 2014
    Wat een complimenten voor mijn broer maar je hebt gelijk, het is een schat en wat kun je lachen met die jongen! Gisteravond Face time gemist, ik heb het geprobeerd om kwart voor 10 jullie tijd, mislukt dus. Volgens mij ga je vandaag weer richting Schiphol en ik wens je een goede reis terug. Liefs van je nicht uit Groningen enne...... je kunt ook lachen met mij hoor maar kennelijk zit het in de familie.xx
  3. Hans:
    28 april 2014
    Wat kan ik hier nog op zeggen. Dus niets of toch. Lieve Alita, ik herken zoveel van jou in mijzelf. En om te mogen stralen heb je een lichtje nodig. Heel erg bedankt voor de bijzondere tijd die Henk en ik met jou op jouw Bali heb mogen ervaren.
  4. Gonny Elsjan:
    28 april 2014
    Wat fijn om te lezen dat jullie vakantie samen zo'n mooie ervaring is geworden en ja, met Hans zoals met veel van die van der Aa's kun je lachen, een speciaal gevoel voor humor zit in de genen en is de manier om met het leven om te gaan met al zijn up's en downs wens je een hele veilige terugreis, knuffel