TBC

24 augustus 2013 - Schiphol, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Ik heb de hele dag nagedacht of ik mijn verhaal met jullie wil delen. De ongerustheid die ik voel zal misschien achteraf nergens voor nodig zijn geweest. Maar vandaag heb ik het idee dat er een zwaard boven me hangt. Ik pieker me suf en zoek alle info die ik kan vinden op internet. De kleine Alita is al maanden regelmatig aan het hoesten. Vooral 's nachts. Zo hevig dat ze er bijna van moet overgeven. Ze zweet ook heel veel. Ook vooral 's nachts. En bij het consultatiebureau waar ze vorige week naar toe moest voor de controle bleek ze een kilo (!!) afgevallen te zijn. Gelukkig is Adek gelijk met haar naar de dokter geweest en maandag moet de kleine naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. Er wordt gevreesd dat ze tuberculose heeft.

Haar nichtje van 14 die vlakbij woont heeft het begin dit jaar ook opgelopen. Door de medicijnen die ze moet slikken is ze nu stabiel en lijkt het onder controle te zijn. Maar die kleine Alita is wel vaak bij de familie over de vloer. En het komt in Indonesie nog zoveel voor. Ik hoop en bid dat het loos alarm zal zijn. Begin volgende week krijgen ze de uitslag. Duimen jullie ook allemaal voor ze?

Veel liefs een een dikke knuffel!

Alita

1. Collega's:
    24 augustus 2013
    Ik duim met je mee. Hopen dat snel bekend is wat het is zodat er een evt behandeling gestart kan worden.
    Dikke knuffel
  2. Maartje:
    24 augustus 2013
    Jeee wat een heftig bericht! Ik duim & leef met je mee. Zoen!
  3. Hennie Herfst:
    24 augustus 2013
    Oh jeetje toch. Ik duim zeker met je mee en hoop dat het inderdaad snel bekend is wat ze echt heeft.
    Marjolein is hier en zij verteld mij dat alle baby's tegenwoordig hiervoor worden ingeent. Al vrij snel nl. Ik weet niet of de baby in het zkh is geboren of thuis. In het zkh krijgen ze dezelfde of de volgende dag de inenting en als ze thuis is bevallen dan is ze de 1e maand naar het consultatiebureau geweest en is ze ingeent.
    Dikke knuffel en toi, toi lieverd
  4. Tjeerd.:
    25 augustus 2013
    Wij waren afgelopen week nog bij Adek en kleine Alita op bezoek en zij was gezellig aan het babbelen op haar manier. Het is een schatje hoor. Adek vertelde wel dat zij in de nacht erg moest hoesten. Wij hopen dat het allemaal meevalt, en ik zal hem vandaag nog even bellen. Van de moeder van Eric heb ik een cadeautje voor jou en Joost mee gekregen. Vandaag of morgen is de bevalling en krijgt Eric er weer een broertje of zusje bij. Sterkte en liefs uit een mooi Bali
  5. Ingrid Nicolle:
    25 augustus 2013
    Wellicht val te mee en moet je niet het ergste denken. We zullen duimen en een kaarsje laten branden.
  6. Yvonne Houps:
    25 augustus 2013
    Hoi Lieffie, ik zal voor je duimen en hoop dat het meevalt. Dikke kus.
  7. Matty:
    25 augustus 2013
    O jee, wat heftig. Ik ga duimen dat het niet zo is......
  8. Els:
    25 augustus 2013
    ja , dat is schrikken, hopelijk kunnen ze snel met een behandeling starten, veel sterkte ,jammer dat je dan toch zo ver weg zit he !en niet even zelf kan gaan kijken. lieve groetjes v ons.Els
  9. Marie-An Donker van Bortel:
    25 augustus 2013
    En vanaf nu zal ik duimen. Hoop dat het zal meevallen.
    Liefs de buuf.