nog twee nachtjes slapen !

6 april 2015 - Schiphol, Nederland

Lieve allemaal,

Nog twee nachtjes slapen, in Nederland dan wel te verstaan. Daarna een nachtje in een stoel in het vliegtuig en om 17:00 uur (Bali tijd) op donderdag gaat het grote genieten weer beginnen.  Koffer is gepakt. Ja, vroeger dan anders. Voor de helft gevuld met spullen die ik meeneem voor contacten daar en de andere helft is gevuld met dingen die ik vast weer niet nodig blijk te hebben maar die nu zo ontzettend onmisbaar lijken ;-) De douane lacht zich een deuk als ze mijn koffer willen openen. Vier hoeslakens voor Rumah Lotus, een doos tandpasta, ragertjes en flos voor een tandarts of kindertehuis, dat weet ik nog niet. Vijf mobieltjes, zwembandjes van het merk Lief (voor kleine Alita), stroopwafels, Italiaanse tuinkruiden voor de spaghetti avond, een sporttas voor Adek om zijn flippers in te kunnen vervoeren, visitekaartjes voor Adek, een cadeautje voor Adi en een enveloppe voor het personeel van Rumah Lotus. Heb ik alles mee?

Nog twee nachtjes, en dan gaat het weer gebeuren! Voor de liefhebbers die sponsor willen worden voor een biggetje, jullie kennen de procedure? Ik moet tenslotte wel iets te doen hebben de komende vier weken!

Veel liefs en voor de liefhebbers, een dikke kussss,

Alita

1. Aly:
    Lieve Alita! Een hele goeie reis en veel plezier gewenst! X Aly
  2. Yolande:
    6 april 2015
    Oh, wat een heerlijk vooruitzicht! En hopelijk mogen wij weer meegenieten van al je belevenissen via dit blog.
    Oh ja, we willen je graag nog sponsoren, zijn we nog niet te laat??
    Groetjes aan alle bekenden en een goede reis!
  3. Alita:
    6 april 2015
    Ik heb je e-mail ontvangen Yolanda! Super lief dat je weer sponsor wilt zijn. Ik zal een goede bestemming weten te vinden hoor. Komt helemaal goed. Voeg weer iets toe aan mijn "to do" lijstje. Ik geniet nu al met straaltjes en ik ben nog niet eens weg ;-)
  4. Yvonne Houps:
    6 april 2015
    Ben heel jaloers maar dat mag eigenlijk niet want ik ben net terug. Ik wens je in ieder geval een heel goede reis.
    Overigens krijg je een nieuwe lijst nog voor je vertrek. Je gelooft het niet maar na vrijdag weer 3 boekingen erbij. Ongelooflijk toch!
    Dikke kus.
  5. Sigrid Uyleman:
    6 april 2015
    Lieve Alita, heel veel plezier en wacht je avonturen weer af via je reisblog. Liefs van je nichtje Sigrid en natuurlijk ook van Arthur
  6. Aap:
    6 april 2015
    Hele goede reis wij gaan op die dag de andere kant op toevallig
  7. Matty:
    7 april 2015
    Nou, een goeie reis dan maar en heel veel plezier daar !
    Geniet ervan en vergeet geen krantje te schrijven zodat wij ook een beetje kunnen mee genieten !
  8. Petra:
    7 april 2015
    Wat leuk dat ik nu ook mee kan genieten van je reis. Ik ben benieuwd naar je avonturen en wens je een voorspoedige reis. Veel plezier!
  9. Els Louweret:
    7 april 2015
    Heerlijk vooruitzicht weer hè !
    Geniet ervan. Goede reis, en we kijken weer uit naar de nieuwsbrief.
    Alita als t mogelijk is maak je een foto van de Kleine Adi ?
    Heel veel plezier daar !
  10. Monique:
    8 april 2015
    Hallo Alita,

Een goede reis naar het mooie Bali. Ik ben weer benieuwd naar je verhalen en hoop dat je veel foto`s gaat plaatsen zodat we extra kunnen mee genieten. Doe ze de groetjes van ons in Rumah Lotus.