aangekomen in Adus Beach Hotel

2 april 2014 - Legian, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Ja hoor, het is gelukt. We hebben ons hotel gevonden. Onderweg ergens zes uur kwijtgeraakt maar een kniesoor die daarop let. Eerst heerlijk een Zeeuwse lunch met mijn vriendinnetje Esther op de boulevard in Vlissingen en daarna werd het alleen maar meer en meer luxe. Hennie stond me op Schiphol op te wachten en wist me mee te nemen naar de KLM lounge..... Wat is dat toch fantastisch zeg. Eten en drinken in overvloed dus de avond zijn we begonnen met wijn, hapjes en drankjes. En super luxe stoelen om in te hangen. Als ik had gewild had ik gelijk aan de champagne gekund. Het vliegtuig was bomvol dus daar was het even wat minder luxe maar gelukkig deze keer geen Ierse man met overgewicht naast me maar twee, ook alleen reizende dames uit Duitsland die heel veel verhalen wilden horen over het Godeneiland. Dan hebben ze aan mij een goede gesprekspartner. En ik heb geen sterke verhalen verteld. De waarheid is mooi genoeg. Met drie mensen een taxi kunnen delen, we blijven zuinige Hollanders natuurlijk, en nog een middernachtelijke maaltijd kunnen scoren met een heerlijk koud biertje. Een korte maar goede nacht verder nu en het ontbijt, nasi natuurlijk, met liters thee achter de kiezen. Wachten op Adek en familie zodat weach de tickets voor het intermezzo op de Molukken kunnen gaan vinden. Denk toch dat het, gezien de kosten en de reistijd Ternate en Halmahera gaat worden. Maar we zullen het zien. Eerst maar eens even de Balinese zon en atmosfeer zijn werk laten doen. Voel me alweer zo thuis ook al ben ik niet in Lovina. Vanaf het terras bij het Adus Beach hotel kijk ik uit over het zwembadje. Wat zal ik doen? Erin of nog maar niet? Moeilijk hoor, keuzes maken.

Voor nu voor iedereen een dikke knuffel en, voor degenen die het op prijs stellen, een dikke kussss,

Alita

1. Martine Verloop:
    2 april 2014
    veel plezier en ik geniet weer van de reisverhalen
  2. Maartje:
    2 april 2014
    Heerlijk hoor lieve mam en hennie. Hoe is het bij het hotel in legian? Ik probeerde jullie te Skype maar is lekker middag bij jullie dus jullie zitten vast met adek en succi met nasi campur op het strand ;-) dikke zoen en succes met tickets zoeken xx
  3. Yvonne Houps:
    2 april 2014
    Lieverd. Geniet maar lekker en ik kan niet wachten op je volgende verhaal. Dikke knuffel ook voor Hennie.
  4. Els:
    2 april 2014
    Fijn dat de reis goed verlopen is, en nu genieten van t nieuwe vakantie land, spannend hoor! We wachten af op nieuws, groetjes, Els
  5. Hennie Herfst:
    3 april 2014