Ik ben er klaar voor!

28 maart 2014 - Schoondijke, Nederland

Lieve allemaal,

Niet te geloven... ik heb bijna alles ingepakt! En dat met nog twee en halve dag Nederland te gaan. Vanmorgen op kantoor nog heel blij verrast met maar liefst 3 nieuwe biggensponsors. En ook nog geld over voor het bestellen van de "gigolo's" voor de varkens die een heer op bezoek willen. Vanmiddag nog snel naar de kapper geweest om mezelf een nieuwe look aan te laten meten. Dank je wel Remona Kloeg voor het kunststukje dat je hebt geleverd.

De enige wolk die er hangt is de inbraak bij Adek en Suci terwijl ze lagen te slapen nota bene. Ze hebben nooit veel geld dus ook nooit veel in huis maar dat er iemand je spullen doorzoekt terwijl je ligt te slapen, met die kleine Alita ook in huis, het is niet te geloven in het altijd zo veilige Bali. Geld weg en mobiele telefoons verdwenen. Denk dat ze verdoofd zijn geweest met gas of zo want dat er iemand een raam uit de sponning haalt en je gewoon doorslaapt is niet voor te stellen. Er zal wel weer een heel dure ceremonie aan komen ergens de komende dagen want anders gebeuren dit soort dingen echt niet in Lovina. De inbrekers zullen het niet nogmaals moeten proberen want vanaf vandaag slapen de twee honden weer bij Adek achter het hek. Knappe jongen die daar langs komt. Ik heb er ook drie jaar over gedaan voordat ze aan me gewend waren.

Veel liefs, een dikke knuffel, en voor degenen die het op prijs stellen.... een dikke kusss

1. Yvonne Houps:
    28 maart 2014
    Lieverd, ik wens jou en Hennie een heel goede vlucht naar jullie heerlijke Bali. Vervelend van de inbraak bij Adek maar de honden zullen er zeker voor zorgden dat dit niet meer gebeurt.
    Dikke kus en doe iedereen daar de groeten van ons.
  2. Els:
    28 maart 2014
    Leuk kapsel hoor voor in Bali, we komen morgen in de buurt, en geven nog iets af voor de kleine van Anie!
  3. Hennie Herfst:
    29 maart 2014
    Gedver Alita, wat is dit voor een verhaal. Ik dacht dat dit niet gebeurde in Lovina. Dit zijn geen mensen van daar die dit doen. Verschrikkelijk.
    Jeetje, mijn logeerbed ligt vol maar nog niks ingepakt. Omdat mijn lijf nog niet de oude is ben ik met mijn oudste even vandaag op pad geweest naar de Zeeman, hi, hi en vanmorgen ook naar de kapper voor een kort kapsel vanwege de hitte op Bali. Jouw haar is superleuk zeg zo.
    Ik bel je nog voor Schipholgegevens. Ik heb er zin in en Ayu wacht met spanning als ik kom. We gaan het weer helemaal maken daar. Heerlijk. Tot bellens en tot maandagavond op Schiphol.
  4. Jim:
    29 maart 2014
    Doe Adek en Suci onze hartelijke groeten vanuit een prachtige Homestay in Hoi An, Vietnam.
    Hier geen biggenproject, wel in de bergen serieus contact gehad over soortgelijk initiatief maar vooralsnog onvruchtbaar gebleken.
    Hele goeie reis..... en Hennie...is de verdoving inmiddels uitgewerkt?

Groet, Jim & Livia
  5. Matty:
    29 maart 2014
    Leuk kapsel, lekker kort, jammer dat ze daar ook al aan het inbreken zijn, maar veel plezier !
  6. Hennie Herfst:
    29 maart 2014
    Hoi Jim en Livia. Leuk om zoiets van jullie te horen, ha, ha. Jaaaaa de verdoving is uitgewerkt maar mijn vochtprobleem is er nog volop. Maar....daar ga ik mij maar niet druk over maken hoor. Wat geweldig dat jullie in Vietnam zitten. Geniet er van en misschien een keer tot horens.