Om alvast in de stemming te komen.

17 maart 2013 - Schoondijke, Nederland

Om alvast in de stemming van Indonesie te komen besloot ik vanmiddag mijn keukenlade nog eens door te spitten om te kijken of ik ergens nog een paar lekkere boemboes verstopt had liggen. Resultaat: negatief. Het wordt dus echt hoog tijd dat ik de supermarkt in Singaradja weer ga opzoeken. Ik vond wel een blikje "sardines goreng kecep pedas". Volgens de datum nog houdbaar. Gebakken sardientjes in hete ketjap saus. Een mooie basis voor een lekkere Indo salade. Voeg twee gesnipperde uitjes, twee fijn gesneden stevige tomaten en een theelepel "sambal tomaat"  toe het is net of je in de tropen bent. Een aanrader dus. Alleen ik heb geen idee of die ingeblikte gebakken hete ketjap sardientjes ook in Nederland te koop zijn.

Eet smakelijk !!

1. Els:
    17 maart 2013
    Och, Alita dat klinkt weeral positief, lekker bezig met Indonesie!
    Nog even volhouden he !
  2. Maartje:
    17 maart 2013
    Nee hhahaha die had ik voor je meegenomen uit indo laatste keer remember ;) alle thaise boemboe's ook al op? Je gaan al bijna mam, nog ff geduld. Knuf
  3. Buurtje:
    17 maart 2013
    Hmmm lekker! Smakelijk! Ben je vanavond thuis? Bij alexander staan al 2 dozen en 2 tasjes klaar met kleertjes. Ik laat hem wel sturen als we thuis zijn. Groetjes
  4. Collega's:
    18 maart 2013
    Ben ook al aan het aftellen hoor, nog 2 maanden te gaan
  5. Hennie Herfst:
    18 maart 2013
    Jeetje wijffie nu al bezig? Hi, hi. Je kan niet wachten he. Heerlijk rustig voor mij hier want ik ben alle email adressen vergeten en ik ga ze ook niet opzoeken. Alleen natuurlijk van de kids, Marleen en die van jou. Morgen, dinsdag, gaan we weer vliegen en weg dus bij een vriend van vroeger. Het was echt geweldig. Kussie van ons uit Adelaid.
  6. Eva:
    20 maart 2013
    Dat wordt dus nieuw meebrengen voor ons allemaal! zodat we dat recept ook uit kunnen proberen.... whahaha