Wie wil er nog een biggetje?

23 april 2013 - Middelburg, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Nog twee nachten in Nederland en dan een nacht in de lucht. Bali komt steeds dichterbij. Voor degenen die besluiten sponsor te willen zijn in mijn projectje "Een big op Bali" : via rekeningnummer 664570763 (t.n.v. Alita van der Aa) kan een bijdrage worden gedaan. Een heel varkentje kost op dit moment ongeveer EUR 38,00. Geef bij de omschrijving dan de naam door die je aan dit varkentje wilt meegeven. Maar alleen een poot of een staartje adopteren mag natuurlijk ook. De naam wordt dan bedacht door de ontvanger van de big. Bijkomend voordeel: je kunt je sponsorbig bezoeken als je ooit een bezoekje brengt aan Bali en je besluit ook naar het noorden te gaan!

Mijn koffer zit deze keer vol met kinderkleertjes en knuffels. Alle goede gevers, namens de ontvangers alvast heel hartelijk dank hiervoor. Ik kan wel een marktkraam beginnen want er is deze keer voor elk wat wils. Het gewicht van de koffer is wel buiten proporties want ik neem behalve de kleertjes ook een paar glas in lood ramen mee die in Rumah Lotus geplaatst moeten worden. Ben benieuwd hoe ik hiermee door de douane ga komen :-) Stel je eens voor, een rugzak (gevuld met mijn eigen spullen), een koffer met kinderkleertjes en glas-in-lood-ramen, handbagage en een cameratas. Maar goed dat bij aankomst er altijd een stuk of twintig mannetjes klaarstaan die me graag willen helpen met het sjouwen. Tegen betaling natuurlijk. Een euro of zo. Maar ik heb nog wat kleingeld gekregen van Els en Johan dus dat kan gelijk worden afgerekend.

De krant mogen jullie aanstaande zaterdag of zondag verwachten. "Jam karet" tenslotte.

Voor iedereen een dikke knuffel en voor degenen die er prijs op stellen....

Een dikke kus,

Alita

1. Tjeerd.:
    23 april 2013
    Hallo Alita, Hoop dat er nog veel biggen gesponsord gaan worden op Bali. Je mag voor onze stichting op SD 1 in Kalibukbuk nog 2 meisjes en 1 jongen van de eerste of tweede klas in gaan schrijven. Er zijn al sponsors voor 2 kinderen. Zij komen de kinderen in augustus dit jaar bezoeken. Ik stuur je het inschrijfformulier nog even toe. Goede reis.
  2. Stephen Lindenhoff:
    23 april 2013
    GOOD TRIP ALITA! ! ! ! en kusjes en knuffels aan mensen die ik ken! Liefde Stephen
  3. Hennie Herfst:
    Lieve, lieve Alita,

Nou, ongelooflijk dat het al weer zover is he. Ik kruip in je handbagage hoor. Ik ben even stikjaloers op je, hi, hi. Maar jij snapt dat wel he. Ongelooflijk goeie reis, veel sterkte en heel erg veel liefs voor jou en iedereen daar in Lovina, Sampah Jumpa en tot horens.
  4. Yvonne Houps:
    23 april 2013
    Lieffie, heel fijne tijd op het heerlijke Bali. Ben ergens wel een beetje jaloers maar ik mag niet klagen want ik ben net terug.
  5. Sigrid Uyleman:
    23 april 2013
    Lieve nicht, ga fijn weer genieten van je kleinkind en onze bijdrage heb ik gestort maar als vegetariër toch maar even voor de kleine Alita. Lieve groetjes en salamat jalan.xx
  6. Gonny Elsjan:
    23 april 2013
    Lieve Alita hele fijne en veilige trip geef kleine Alita maar een dikke knuffel
  7. Maartje:
    23 april 2013
    Lieve mam, heeel veel plezier, lekker vol op genieten en een superrrrr dikke verjaardagsknuffel voor mijn lieve nichtje!!!
  8. Collega's:
    Lieve Alita,
    Een hele fijne tijd gewenst en ik hoopt dat er weer genoeg biggen worden gesponsord. Als jij weer terug bent dan mag ik eindelijk. Eerst naar Java en dan naar Sanur. Dikke kus en goede reis.
  9. Matty:
    24 april 2013
    Een hele goede reis en veel plezier daar, en een knuffel voor de kleine !
  10. Jim:
    24 april 2013
    Alita! Weer onderweg! Lossen we elkaar af of zien we elkaar in september op Bali? Je mag big "Dirk" reserveren, die krijgt een nieuw huis!...begin een beete jaloers te worden, nu ik dit zo schrijf zie, ruik en proef ik weer Bali...
    Goeie reis, Alita!