Nog anderhalve week

9 maart 2017 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Nog anderhalve week en dan wacht er weer een Garuda vliegtuig op me. Op zondag 19 maart om 15:45 uur vertrek ik via Jakarta weer naar mijn tweede thuis op Bali. (terug op woensdag 19 april om 08:20 uur) Toch raar dat het heel gewoon is om te zeggen "in" Indonesië maar zodra je over Bali spreekt het dan ineens "op" Bali is. Iemand die me kan uitleggen waarom je altijd "in" een land bent en "op" een eiland?

Het is maar goed dat ik mijn vierde vluchtwijziging nog eens heb doorgenomen want in plaats van 16:45 uur vertrek ik dus om 15:45 uur. @ Tjeerd: documenten overdracht op Schiphol tussen 12:00 en 12:30 uur? Mijn koffer staat al klaar en het vervoer naar Schiphol is ook geregeld. Dank je wel Matt en André dat jullie me op zaterdag al in de buurt van Maartje willen droppen. Het blijkt dat de NS heeft besloten om de treinverbindingen tussen Bergen op Zoom en Roosendaal te schrappen in de aankomende weekenden. Nu heeft mijn koffer niet het gewicht van de toegestane 30 kilo maar toch is het een hele klus om dan tussendoor even een stukje met de bus te moeten. Nog los van de overstap die tegenwoordig gemaakt moet worden op Rotterdam Centraal. Treinen en Zeeland gaan niet goed samen.

Ik ben niet actief meer op Facebook dus jullie moeten echt de mail in de gaten houden om te zien of er een update van mijn reisverslagen is.

Veel liefs, knuffels en voor degenen die het op prijs stellen,

een dikke kussss,

Alita

1. Jaxqueline:
    kus van je zus
  2. Marie-An Donker van Bortel:
    9 maart 2017
    Hallo Alita, toch maar even een reactie.
    Lang geleden dat we elkaar hebben gezien. Ik realiseer me ineens dat we weer al eind van deze maand hier 2 jaar wonen. De tijd gaat snel
    Leuk dat je weer naar Bali gaat. Als je ons pleegkind ziet, de hartelijke groeten van ons. Ik ga toch eens kijken naar jouw mailadres. Dan kan ik iets meer schrijven wat niet direct geschikt is voor andere, of beter "vreemde" ogen.
    Voor nu een goede reis. Zeker bij vertrek uit Zeeland. Of ik Ger hoor mopperen. Na Vlissingen is er voor de NS geen Nederland meer. Maar nu kun je beter zeggen: "Na Beregen op Zoom geen Nederland meer".
    Liefs en veel plezier met je kleindochter daar. Tot horens XXX
  3. Alita:
    9 maart 2017
    [email protected] mag ook natuurlijk voor reacties
  4. Marie-An Donker van Bortel:
    genoteerd!
  5. Hennie Herfst:
    9 maart 2017
    Hele goeie reis vrouwke en geniet er weer volop van. Doe iedereen lieve groetjes van me. Heerlijk weer straks de berichten lezen. Ik kijk er nu al weer naar uit. Heel veel plezier.
  6. Rafael:
    Leuk
  7. Els:
    9 maart 2017
    Wat heerlijk weer een reis naar je geliefde Bali.
    Lees graag weer je verslagen hoor. Goede reis straks.
  8. Tjeer:
    9 maart 2017
    Op Schiphol is een goed idee! Zie je dan!!
  9. Wendy:
    9 maart 2017
    Fijn om te horen dat je weer naar je 2de thuishaven teruggaat !
    Geniet en follow your dreams......
    Goede reis en zorg goed voor jezelf
    Dikke knuf Wen
  10. Stephen Lindenhoff:
    10 maart 2017
    See you soon :o)
  11. Hans:
    10 maart 2017
    Lieve nicht. Ik ga je nu maar weer hier volgen om op de hoogte te blijven van jouw avonturen. Goede reis en dikke knuffels voor onze vrienden op Bali
  12. Rafael:
    17 maart 2017