bye bye Bali

10 december 2013 - Pantai Lovina, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Het onweert alweer in de verte. Donkere wolken. Ik ben klaar met inpakken en wacht nu op Adek. Tijdens de lunch op het strand zaten er maar liefst drie heilige mannen bij mij in de warung. Ga in elk geval met veel zegeningen het noodweer tegemoet. Een laatste blik op het zwembad, een groot glas thee en de ventilator op topsnelheid. Wat een mooie plek om te ontstressen. Tot de volgende krant allemaal. Een laatste knuffel en.... voor degenen die het op prijs stellen... een dikke kussssss.

Alita.

1. Eva:
    10 december 2013
    Heimwee duurt niet lang mams. Paar maandjes ben je alweer terug. Hele goeie vlucht. Wees voorzichtig. En zal toch stiekem wel heel blij zijn je weer te kunnen knuffelen!
    Kus kus
  2. Hennie Herfst:
    10 december 2013
    Lieverd. Een hele goeie vlucht en wel thuis.
    Dikke kus
  3. Els:
    10 december 2013
    Alita, bedankt voor t delen van je mooie verhalen uit Bali.
    Een goede reis terug, en geniet van je mooie tijd daar ,tijdens je vlucht naar huis!
  4. Matty:
    10 december 2013
    Goede vlucht terug en tot snel ......