Wat een dag!

11 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

hallo lieve allemaal,

Ik had me voorgenomen een lekkere lange krant te schrijven maar ik heb wat moeite met het typen op mijn tablet. Dus toch maar even naar het internet cafe. Helaas is dat in de avonduren niet echt een strak plan. Hoogseizoen dus de toeristen staan tot buiten te wachten op een vrije plek. Ik zal dus overdag moeten schrijven. Morgen dan maar en hopen dat er vanavond niet teveel meer gebeurt. Ik ben mijn opschrijfboekje namelijk vergeten mee te nemen en mijn geheugen ligt nog ergens in het vliegtuig ben ik bang. Voor degenen die contact zijn op facebook: de eerste foto s staan erop.

deel 2 morgen lieve lezers.

dikke kus !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marlies:
    11 augustus 2012
    Geeft niets we wachten je verhalen rustig af. Dit berichtje is alweer een goed teken dat je er bent.
  2. Yvonne Houps:
    Lieffie,

Ben benieuwd, had vanmorgen Isabel aan de telefoon die vertelde dat ze met jou was wezen eten en dag ze ook naar de ceremonie afwas geweest.
    Kus Yvon
  3. Jan Tolsma:
    11 augustus 2012
    tsja, dan moet je weer een volgend kado hebben, een toetsenbord voor je tablet. Volgens mij komt je verjaardag er aan, dus....... Veel plezier daar.
  4. Hennie Herfst:
    11 augustus 2012
    He lieverd, Al lang blij dat ik iets hoor en dat je dus goed bent aangekomen. Ja, wat betreft de reis bedoel ik hoor, hi, hi. Liefs en tot de volgende verhalen. Ik stuur jou reisverhalen ook even door aan Marleen want ze was ook erg nieuwsgierig. Kuske.