Nog tien nachtjes slapen....

29 juli 2012 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Nog tien nachtjes in mijn eigen bed en dan is het zover! Het begint al behoorlijk te kriebelen. Ben nu zelfs al aan het inpakken geslagen en dat is voor mijn doen heel bijzonder. Normaal gesproken doe ik dat de avond voor vertrek maar nu is meer dan de helft al ingepakt. De grootste tas is gevuld met allemaal spullen die door heel veel lieve mensen zijn geschonken voor de kleine meid en haar ouders. Ik heb de neiging om alles steeds weer uit de luchtdichte zakken te halen, ze nogmaals door mijn handen te laten gaan om ze dan weer in te pakken. Heeft geen enkel nut om alles steeds opnieuw in te pakken maar het voelt zo lekker.

Kleine roze jurkjes, blauwe, gele, groene shirtjes, kleine knuffeltjes, rammelaars, sokjes in alle kleuren en maten... het is teveel om op te noemen en ik raak maar niet uitgekeken. Moet nog wel even oefenen hoe ik met een buggy, een roltrolley, een grote tas en een schoudertas moet lopen. Ga van de week maar eens kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Maar het gaat er komen, hoe dan ook! Het zal een behoorlijk feest zijn om dit allemaal uit te mogen delen. En alles waar de kleine Alita uitgegroeid raakt heeft ook al een goede bestemming want Komang, de hulp in de huishouding in Rumah Lotus is paar weken geleden ook bevallen van een dochtertje.

Mede dank zij de hulp van mijn lieve nicht Gonny staat er inmiddels ook al een leuk bedragje op de rekening van de kleine meid. De eerste doktersrekening (inentingen) kon zonder problemen betaald worden!

Dus, lieve lezers en lezeressen, nog even geduld en dan komt de krant weer uit Bali. Met het laatste nieuws van het biggenproject, de dolfijnenstand, de stand van zaken bij de warungs, de ceremonies en wat er allemaal nog meer op mijn pad gaat komen. En laten we hopen dat de Goden deze keer beter gezind zijn en het niet weer drie weken laten regenen....

Dikke knuffels en voor degenen die er prijs op stellen.... ook een dikke kusss.

Alita

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne Houps:
    30 juli 2012
    Lieve Anita, wij wensen je heel veel plezier in ook voor ons het heerlijke Bali.lekker je "kleindochter" knuffelen. Alles uitdelen wat je hebt meegekregen. Wij wensen je een goede reis, geef een dikke knuffel aan onze kleindochter en doe de bekenden van ons in Rumah Lotus de groeten. We spreken elkaar nog.
    Dikke knuffel.
    Yvonne
  2. Maartje:
    30 juli 2012
    Lieve mam! Jaaaaa zo leuk he inpakken normaal doe je het laatste moment maar het allemaal 10 keer door je handen laten gaan is voor mij een herkenbare voorpret. Al heb ik natuurlijk nooit babykleertjes gebracht dus voor jou dubbel fun nu! We zien elkaar gelukkig vd week nog even kan ik je even knuffelen! Geniet van het aftellen!
  3. Hennie Herfst:
    Lieve, lieve Alita,
    Volgens mij kunnen ze in Bali ook niet meer wachten. Zij tellen denk ik de dagen af. Heerlijk, lieverd. Geniet er van en dan zullen wij zeker weer van je verhalen genieten. Iedereen daar lieve groetjes die je tegen komt en ik ook ken.
    Uhhh, vergeet je de schorten voor Rumah Lotus niet??? Klein plekkie maar he, hi, hi.
  4. Alita:
    2 augustus 2012
    Wat heb ik toch een geweldige familie.... Ook mijn nicht en neef uit Groningen, Sigrid en Arthur: heel erg bedankt voor jullie bijdrage voor de kleine Alita. Ik zal op Bali een hoop te vertellen hebben over mijn fantastische familie die helpt en een klein mensenleven een super start geeft. Dank jullie wel! Kussss. Alita
  5. Wendy:
    2 augustus 2012
    Geniet straks van dat kleine prutsje! Fijne vakantie en maak er met zijn allen weer een mooie herinnering van!

Knuf Wen
  6. Marie-An Donker-a:
    6 augustus 2012
    Lieve Alita, nog 2 nachtjes en dan is het zover. Jij op naar je kleindochter en ik weer thuis. Een fijne reis en heerlijk binnenkort te horen hoe je het allemaal hebt meegenomen en de reacties van de papa en mama.
    Liefs Marie-An