Een fotobijlage vandaag

14 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Vandaag maar een fotobijlage. Het uploaden gaat prima nu.

Nog even een korte beschrijving van wat mooie momenten om jullie toch ook iets te lezen te geven:

De "boulevard" in Lovina is sinds maart alweer een beetje aangepast. Waar eerst de brommers als gekken rondjes door het dorp konden rijden is er nu een hek geplaatst met kettingen die de doorgang versperren tussen 09.00 uur 's morgens en 23.00 uur 's avonds. En de sleutel van het slot is in handen van de security die hem zo bewaakt dat hij nog niet is nagemaakt. Veilig wandelen dus vanaf nu.

Het badmintonveld heeft verlichting gekregen en er wordt nu van 's morgens vroeg tot 's avonds laat gespeeld.

Ben met Adek naar Singaradja geweest op de brommer om de elektriciteitsrekening te gaan betalen. Wel een uur moeten wachten bij het postkantoor! Als je hier de rekening niet op de vervaldatum betaald hebt wordt je de dag daarna gegarandeerd afgesloten. Dat is wel een van de weinige garanties die je hier krijgt. Want voor de rest is het garantie tot aan de stoeprand.

Vannacht heb ik kleren aan moeten doen om te kunnen slapen. Koud dat het was!

En om kosten te besparen stop ik voor vandaag met schrijven maar niet zonder dat ik jullie een fijne dag wens en een dikke knuffel. Voor degenen die het op prijs stellen ook een dikke kussss.

Alita

1. Alita:
    14 augustus 2012
    Leuke foto's. Is dat shirt weer al 10 jaar oud. Hopelijk gaat hij wel regelmatig in de was anders gaat het zo stinken (ha ha ha) Maar....... het shirt ziet er nog goed uit moet ik zeggen.