Ik ga nogmaals verhuizen

27 maart 2024 - Hulst, Nederland

Hallo lieve allemaal,

De eerste reis zit erop. Met een enorme hoop bagage. We zijn verhuisd van Schoondijke naar Hulst. Een enorme berg aan overtollige spullen is van eigenaar veranderd en alle dozen die wel zijn meegegaan zijn inmiddels leeg en opgeruimd. De koffer staat voor het grijpen en dat betekent voor mij dat de volgende verhuizing kan starten. Deze keer ga ik met dochter Maartje ontspanning zoeken in Bali. Het zoeken zal denk ik wel meevallen eigenlijk. We beginnen met een nachtje bij de Toekan logeren in de buurt van Schiphol. Om vervolgens op 8 april via Singapore naar Bali te reizen. Voor Guust wordt elke dag een maaltijd bezorgd via een Belgische ondernemer. Ik had echt geen tijd om voor 21 dagen de vriezer te vullen. Ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.

De eerste 2 of 3 dagen zijn we in Amed. Hotel Uyah. Ik ben er eerder geweest en dat is prima bevallen. Daarna is alles nog open behalve dat we op de verjaardag van Alita Jr. in Lovina willen zijn.

Vervoer van vliegveld naar Amed is ook besteld. We gaan luxe en relaxed op pad.

Ik ga jullie op de hoogte houden en voor nu alvast voor iedereen een dikke knuffel en, voor degenen die het op prijs stellen een dikke KUSSSS

Alita

1. Pien:
    27 maart 2024
    Veel plezier allebei. Geniet ervan.
    Matty en ik zorgen voor pa.
  2. Jan Tolsma:
    27 maart 2024
    Have much fun over there
  3. Gonny Elsjan:
    27 maart 2024
    Hele fijne reis samen met Maartje
  4. Yvonne Houps:
    Fijne reis!
  5. Marie-An Donker van Bortel:
    28 maart 2024
    Een goede reis. En ik ben weer al nieuwsgierig naar al de verhalen.
  6. Matty:
    29 maart 2024
    Veel plezier, wij (Jeannine en ik) gaan goed voor pa zorgen !

Jouw reactie