Konijnen zijn hazen

9 april 2024 - Amed, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Maartje en ik zitten inmiddels aan het zwembad een jetlag weg te werken. De reis is van start. De reis begon met een nachtje Toekan hotel bij Schiphol. Vanaf het balkon zagen we de hazen een voorjaars dansje doen. Eerst dachten we dat het konijnen waren. Maar daarvoor waren de oren te lang en de poten te sterk. Maartje stuurde me de foto door met het muziekje van Waterschapsheuvel door. Zo begint de vakantie wel goed hoor. 's Avonds super lekker gegeten. Het restaurant serveerde hele grote porties Indiaas eten. Met een goed gevulde buik naar bed en gisterochtend zonder ontbijt op pad. De vluchten naar Singapore en Denpasar waren op tijd en we hebben toch wat hazenslaapjes kunnen doen.

Nu in het Garam hotel. Garam is zout in het Indonesisch. In de plaatselijke taal is het uyah. En het zout wordt hier uit zeewater gewonnen. Morgen ga ik een zakje zout halen.

Voor nu voor iedereen een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen een dikke KUSSSS