rode kool en gehaktballetjes

22 november 2013 - Manggis, Indonesië

hallo lieve allemaal,

Ik ben veilig geland en veilig bij de kroeg aangekomen waar de cocktail heel snel voor me klaar stond. Super geslapen in het vliegtuig, drie stoelen voor mezelf. Na wat onderhandelen en schuiven kon iedereen snel slapen. Na het diner van rode kool (!!**#@!!) aardappelpuree en gehaktballetjes. Niks menu kiezen bij KLM. Vanmorgen goegemaakt met nasi ontbijt en workout door mega klim naar white sand beach. Tot knuffels allemaal, Alita

1. Tjeerd.:
    22 november 2013
    Dus je bent aangekomen in Padangbay. Mooi, als je daar weer heen gaat wil je Iluh dan de groeten doen? Wij sponsoren daar veel kinderen. Als je naar boven klimt vanuit Padangbay, kom je langs het pad een dikkere boom tegen. 10 meter daarvoor kan je linksaf een smal padje op. Scheelt veel geklim. Eten bij Adi is ook een aanrader, en dit is de zwager van Iluh. Hun kids worden ook door ons gesponsord. Heel veel plezier. Xx
  2. Yvonne Houps:
    22 november 2013
    Vliegtuig was dus niet vol, die luxe hebben wij ook een keer meegemaakt. Heerlijk weer gearriveerd in je geliefde Bali en je kleinkind weer gezien want ik ga er van uit dat je die in je overnachtingshotel ontmoet hebt. Ga lekker genieten van alles. Dikke knuffel
  3. Hennie Herfst:
    22 november 2013
    Gelukkig, je bent er weer. Heerlijk zeg om zo uitgerust op Bali aan te komen. Alles goed daar in Padangbay?? Zit je weer in hetzelfde hotel als wij toen?? Ik lees dat je naar het strand bent gelopen. Dus.....even geen regen??? Geniet er van he lieverd en dan kunnen wij weer van je mooie verhalen gaan genieten. Kusssssss
  4. Els:
    22 november 2013
    Fijn Alita, dat je weer goed gearriveerd bent in je zo geliefde Bali! Heerlijk weer even naar dat heerlijke strand en lekker zwemmen, geniet ervan!
    Ik ben weer thuis, en t lukt aardig, veel oefenen!
    Gr v ons he! Els
  5. Maartje:
    22 november 2013
    Gelukkig je bent er!!!!! En nu alleen nog maar nasi en campur en soto en bakso en bintang! White sands is bij die hoge golven toch? Super chill strandje en inderdaad met een shortcut :) wij nu in cha-am badplaadsje boven hua hin waar alleen maar thaise toeristen komen zelfs alle menu kaarten in het thais en veel som tam en bbq op t strand. Wel ff wat anders dan samui! Heerlijk! Geniet met straaltjes daar he doen wij ook! Sabaidee kus uit thailand van mattanja&mij