Nog een week in Nederland!

23 maart 2014 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Het is alweer bijna zover. Indonesie roept me en ik luister heel braaf. Vertrek de 31e maart. Koffer niet gepakt. Gaat ook moeilijk want die staat nog op Bali bij Adek en Suci thuis. Ik ben vergeten wat er allemaal is achtergebleven maar het zijn wel zomerspullen. En een badlaken (hoop ik). Het wordt dus creditcard, tandenborstel en anti-zonnebrand-smeerseltje in een koffertje handbagage denk ik. De vriezer is gevuld voor de achterblijvende echtgenoot die niet zonder mijn kookkunsten (maar wel zonder mij, hihihi) kan. En het wordt spannend deze keer..... een tussendoor reisje naar de Molukken samen met Adek! We gaan proberen in een week Ambon, Separua en Seram te bezoeken. Voor alle zekerheid heb ik me maar op de website van het ministerie van Buitenlandse zaken geregistreerd want je weet maar nooit, vulkanen die uitbarsten of zo.... En ik heb geen idee of we daar voldoende internetverbindingen zullen hebben om het thuisfront op de hoogte te houden maar als dat niet zo is dan besteed ik wel een paar extra uurtjes aan de krant zodra ik terug ben in Bali. De 22e komen Hans en Henk (mijn neef met partner) ook naar Bali en zo kunnen we de laatste week met elkaar in Rumah Lotus doorbrengen. Een bont gezelschap want vriendinnetje Hennie komt ook mee.

Nog een weekje geduld dus allemaal en dan komen er weer krantjes uit Azië....

Voor nu,

een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen..... een dikke kussss

Alita

1. Tjeer:
    23 maart 2014
    Hallo Alita, mooi dat je weer weg mag. Doe ze allemaal de groeten in Kalibukbuk en zeg maar dat ik er in augustus weer ben. Op 7 april eerst 3 weken naar Californie. Oudste zus gaat het niet zo goed mee, dus dat is wat minder. Heeeel veel plezier.
  2. Yolande:
    23 maart 2014
    Oh Alita, wat een heerlijk vooruitzicht! We kijken uit naar alle verhalen en belevenissen! We hopen hier met z'n allen dat je een geweldige vakantie zult hebben, dat alles goed zal verlopen en het thuisfront jou 'alleen maar' zal missen. Enne, wil je Adek en de anderen een heel dikke knuffel geven??
  3. Hennie Herfst:
    23 maart 2014
    Ha, ha, tot het eind van de maand maar weer he lieverd. Ik verheug me er op. We kunnen in ieder geval lekker in de KLM-launch eten voor we gaan vliegen.
  4. Matty:
    24 maart 2014
    Ik zal mn pa ook wel uitnodigen om te komen eten hoor, hoeft hij niet alleen uit de diepvries te eten (haha),maar veel plezier daar!
  5. Riet Heerspink:
    24 maart 2014
    Goedemorgen Alita,
    De voorpret begint weer al. We verheugen ons weer al op de krant. Jammer dat je met Gerard zijn verjaardag er niet bij zal zijn. Hij zal zijn kippensoepje missen. Ha ha, houd hij nog te goed. Geniet er maar lekker van. En zoals mijn grote broer zegt, pluk de dag. Veel liefs en knuffels van ons. xxxxx
  6. Sigrid Uyleman:
    25 maart 2014
    Lieve Alita, heel veel plezier alvast weer met de voorpret. Als ik het zo lees ga je weer veel leuke spannende dingen doen. Ook alvast veel plezier met Hans en Henk. Ben benieuwd naar al jullie verhalen. We zien elkaar in ieder geval het weekend in mei op Schiermonnikoog. Misschien daarvoor een nachtje slapen bij ons? Liefs van Arthur en mij.
  7. Fred van der Aa:
    27 maart 2014
    Hoi Alita
    Nog een paar daagjes en dan ga je dus weer lekker naar Indonesië, ik wens je veel plezier maar dat zal wel lukken. Voor mij word het Juli of augustus dat hoor ik als het goed is de zaterdag en verder ga ik in September weer.

Groetjes
    Fred
  8. Wendy:
    27 maart 2014
    Een fijne tijd daar waar je graag bent! En verwen de "kleine" meid maar goed. Veel liefs en knuf Wen