Een korte tussendoor vakantie

24 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Hallo allemaal, daar ben ik dan weer!

Jim: de gemiddelde prijs voor een biggetje is op dit moment ongeveer EUR 37,00 ! Maar ik koop alleen de vrouwtjes hoor. Dus, tenzij je er geen moeite mee hebt dat ik een vrouwtjesbig "Jim" noem, moet je een andere naam bedenken hoor! Je kunt ook voor EUR 10.00 voor een man op bestelling sponsor zijn trouwens. Heeft de zeug ook een mooie dag :-) Laat me maar weten waar je voorkeur naar uitgaat. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de rechten van de Dr. Seuss boeken. Laat je me dat ook nog even weten?

Hennie: er worden deze week heel wat gebedjes richting Brabant gestuurd. Als dat niet helpt bij je komende operatie dan weet ik het ook niet meer. Niets zo sterk als een Bali Prayer toch? Zet hem op lieverd!

Yvonne: zoals je op de foto kunt zien heb ik er voor gezorgd dat Marjoleins foto in het huis hangt. Paskal had de foto wel opgeborgen maar nog steeds niet laten inlijsten. Dat werd me een beetje te gortig dus heb ik maar zelf laten doen. Dan maar geen design lijst met het Ohm teken erboven toch? Het verslag over de "vergadering" stuur ik je in e-mail zo nog even toe.

Eva: Koming serveert wel heel erg lekkere cocktails hoor.... Daar is Jay's in Waalwijk niets bij :-)

En dan nog maar even een update over mijn dagje uit gisteren. Adek en zijn gezinnetje verdienden wel gezellige uitje. We zijn met zijn allen naar Bedugul gereden. Een stadje in de "bergen" en ook nog naar de botanische tuinen en de plaatselijke markt waar ze heerlijke aardbeien verkopen. Het was zo leuk om zo samen even de toerist uit te hangen. Wel opvallend dat ik bij de entree van de tempeltuinen de volle mep als toerist moest betalen en Adek en zijn vrouw niet. Toch discriminatie op huidskleur hoor :-)

Ik denk dat de foto's verder wel voor zichzelf spreken.

Ben vanmorgen me te buiten gegaan aan twee boterhammen (met jam en kaas) maar dat bevalt me toch minder dan een bord nasi hoor. Alsof je bakstenen eet... Daarna vond ik het tijd voor een luxe moment voor mezelf. Heb ruim twee uur bij de Green Spa gezeten (waar ik ook mijn haar liet wassen) voor een manicure en pedicure behandeling. Voor iedereen die ooit nog eens naar Lovina gaat: een echt aanrader! Natuurlijk krijg je geen garantie op de nagellak maar ja, dan laat ik het voordat ik terug kom naar Nederland gewoon nog een keer doen.

Mijn allergische reactie op het horloge dat ik gekocht had is opgelost door er gratis een nieuw bandje aan te krijgen. Helaas ook Bali kwaliteit dus ik zal nog een keer terug moeten of op zoek gaan naar superlijm.

Nu is het al weer tijd voor de lunch dus ik zal eens bedenken welke warung vandaag mijn voorkeur heeft. Ik heb weer even genoeg toeristen gezien.

Voor iedereen een dikke knuffel en voor degenen die het op prijs stellen: een dikke kussss!

Alita

1. Collega's:
    25 augustus 2012
    Hey lieverd, als je face-book kunt bekijken staan daar wat trouwfoto's op mijn profiel. Dikke kus
  2. Jim:
    26 augustus 2012
    Ik heb 2 biggetjes bij je besteld (betaald), boy + girl! Ik vernoem ze naar mijn kinderen, Max en Lisa, die nog regelmatig, als gelijkenis, de beest uithangen.
    En....
    Dr Seuss boeken zijn overal te kool van Bol.com tot Amazon.com, het hele assortiment volgens mij. Leuke boekjes voor een euro of 8.