Dat is lang geleden.

14 september 2022 - Schoondijke, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Ik zie dat het inmiddels al vier jaar geleden is dat ik mijn laatste reisverhaal plaatste. Niet dat ik in die vier jaar niet heb gereisd. Maar ik heb dus niets geschreven. Vanaf volgende week komt de grote inhaalslag op gang. Op 22 september vertrek uit Nederland om dan op de 23e via Singapore naar Bali te vliegen waar we rond de lunch aankomen. Ik hoop dat jullie ernaar uitkijken weer heel veel mee te genieten. De reis gaat twee maanden duren. Dat worden dus weer heel veel berichten. Voor de nieuwelingen onder jullie, registreer je email adres zodat je een bericht ontvangt wanneer er weer iets te lezen valt. Ook de oude verhalen zijn nog beschikbaar. Leuk te lezen op een regenachtige zondagmiddag of zo.

Heel veel liefs, en voor wie het op prijs stellen, een dikke kussssss

1. Jaxqueline:
    14 september 2022
    Leuk, verheug me weer op je verhalen
  2. Els:
    We gaan jullie zeker volgen tijdens jullie reis naar Bali.
  3. Gonny Elsjan:
    14 september 2022
    Natuurlijk ga ik je weer volgen. Zo leuk om te lezen, in mijn ♥️ reis ik met je mee, 😍
  4. Sigrid:
    15 september 2022
    Leuk Alita, ben ook weer benieuwd hoe het met iedereen daar is. Jullie vriend Huub zal ook wel weer de mooiste foto's posten. Veel plezier met de voorbereidingen. 💕
  5. Yvonne Houps:
    Lieffie,
    Beetje jaloers, maar onze tickets zijn geboekt en wij vertrekken eind januari voor ca. 7 weken.
    Wens jullie heel veel plezier en een goede reis. Die iedereen de groeten.
    Veel liefs van Yvonne en Jan
  6. Riet Heerspink Christiaansen:
    15 september 2022
    We kijken er nu al naar uit liefie🥰 Een beetje jaoers ben ik wel hoor! 💋🤗
  7. Alita:
    6 oktober 2022
    Blijf schrijven schatjes. Reacties zijn zo leuk te lezen.
  8. Ingrid Nicolle:
    16 september 2022
    Wij gaan het weer volgen. Goede reis.
  9. Marlies:
    21 september 2022
    Leuk Alita, ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto's.