Nog een nagekomen berichtje

27 augustus 2011

De baby van Luh is geadopteerd! Ik was dus niet gek toen ik de vorige keer dat ik hier was niet in de gaten had dat ze zwanger was. Maar nu is Niha officieel de dochter van Luh en Budi.

1. Guust:
    Hoi lieverd,
    Je verhaal weer gelezen. Het wordt zo wel een heel emotionele vakantie voor je. Gelukkig kan je al je verdriet daar delen met de mensen rond je en het fijn te weten dat ze er voor je zijn. Dit hoofdstuk heb je nu kunnen afsluiten zoals je wilde en kan je nu verder met je vakantie daan op het eiland.
    Alita aan het bier is wel heel uitzonderlijk want dat ben ik niet gewent van je. Ja en van Luh, zo kom je nog eens wat te weten denk ik. Heb je nu zelf ook nog wat foto's kunnen maken? Maak er nog maar een fijne vakantie van want zo te horen vliegen de vakantiedagen erdoor en voor je het weet is de vakantie voorbij.
    In het zeeuwse gaat alles goed. Helaas het weer wil niet erg meewerken en de vakanties zijn hier zo goed als voorbij en is iedereen weer aan het werk of naar school. Ik bel je zo nog wel even. Dikke kus
  2. Maartje:
    27 augustus 2011
    Mooie verhalen, heb aan jullie gedacht gisteren. En van Luh.. ik dacht al... vond haar vorige keer ook in het geheel niet zwanger, ben wel heel blij voor ze, eindeljk!
    kuskusss
  3. Robbie:
    He Alita,
    Wat een verhaal,mooi om te lezen hoe julie afscheid genomen hebben, de emotie's zullen wel behoorlijk aanwezig geweest zijn,nu nog lekker even genieten van alle leuke dingen die nog op je pad komen, je hebt het goed gedaan petje af.
    Groet en een dikke zoen Robbie.
  4. Hennie Herfst:
    Hoi liefje,
    Met mijn ogen dicht voelde ik precies hoe het daar ging. Prachtig.
    Waarschijnlijk heb je al gehoord hoe het was in Bussum en Laren.
    Zeer emotioneel maar prachtig met die 2 kanjers van Marjolein. De 1 met haar prachtige schilderkunst. Camille heeft een vredesduif geschilderd op de mooie blauwe deksel zodat het leek of hij in de lucht was en mooie witte duifjes op de knoppen. Isabel maar haar prachtig pianospel en bij het weggaan nog eens van YouTube haar zang.
    In Laren was het tranen met tuiten (dikke regen). Marjolein huilde dus mee. Er zijn foto's gemaakt en ik neem aan dat Yvonne die een keer laat zien en waarschijnlijk heb je ook al gehoord hoe het allemaal is gegaan.

Zeg tegen Putra dat ik de vriendin heb ontmoet van Marjolein waar hij ook een brommer van heeft gekregen en hij krijgt lieve groetjes van haar.

Nu ook even aan jezelf denken meisje en nog even genieten. Straks is het weer kokos raspen en ben je weer druk met organiseren van een bruiloft.
    Iedereen lieve groetjes van mij en een dikke kus en speciaal een grote kus voor jou.
  5. Wendy:
    31 augustus 2011
    Top afscheid wees trots en ga genieten van je vakantie Weet dat ze nu over jou zal waken! dikke knuf Wen