tuindoekschiderijbestellingen

11 oktober 2014 - Lovina, Indonesië

Lieve allemaal,
Nog even voor de liefhebbers wat extra info voor bestellingen.
Formaten tot 120x120 cm mogelijk. Maar bedenk wel of je fotoformaat dat je doorstuurt rechthoekig of vierkant is. Ik kan rechthoekige foto's ook vierkant afdrukken maar dan valt er wel een stukje foto aan de zijkanten af natuurlijk.
1 foto per e-mail meesturen want anders wordt het moeilijk te verzenden/ontvangen/doorsturen.
Kosten zijn 7,50 per stuk. Ik neem de bestellingen mee naar Nederland maar dan moet je ze wel bij mij komen halen anders komen er (nederlandse prijs) verzendkosten bij.
En geef even door hoeveel oogjes je er per kant in wilt hebben. Zonder is natuurlijk ook mogelijk. Kosten graag overmaken op mijn rekeningnummer INGB0003552921 ten name van Alita van der Aa.
Alle bestellingen die ik ontvang voor (nederlandse tijd) zondag 20.00 uur kan ik nog meenemen. Bestellingen die ik later binnen krijg worden binnen ongeveer vier weken bezorgd. De kosten zijn dan ongeveer EUR 17,50 per stuk. Moet ik nog even navragen dus hiervoor nog geen geld overmaken. Project voor latere bestellingen is nog in onderzoek. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat de Indonesische post doet wat ze beloven :-)

Liefs en tot mails allemaal !! [email protected]

1. Riet Heerspink:
    11 oktober 2014
    Hoi Alita, het lukt van hieruit niet om een betaling te doen. Ik neem het geld wel mee als ik er om kom als je onze bestelling alsnog wil doen. Formaat 75 x 75 cm met 4 ringen. Foto uit je eigen bestand van Balinese dracht. Mannen en vrouwen. Liefs van ons en een dikke knuffel. Gerard en Riet