Wist je dat....

13 maart 2012 - Lovina, Indonesië

Er in Bali een heleboel fruit te koop is dat ze in nederland bij albert heijn niet verkopen? Zoals bijvoorbeeld durian? Dat is een vrucht ter grootte van een rugby bal. Hij stinkt zo erg dat er bij sommige zaken een bord bij de deur staat met de mededeling dat je dit niet mee naar binnen mag nemen. Maar het schijnt wel heel lekker te zijn. Zo lekker dat ze bij de apotheek zelfs condooms verkopen met die smaak. Naast die met aardbeien en bananen smaak! De liefhebbers mogen me mailen. Dan ga ik ze halen.
Vandaag weer een klusje gedaan voor het huis. Op de brommer naar Singaradja om twee matrassen te kopen. Helaas kennen ze hier de maar 80 x200 niet (meer). Wel hele mooie matrassen gezien en na enige onderhandeling ook gekocht. Ze worden vanmiddag nog op maat gemaakt en bezorgd. Kosten zijn 50 euro per stuk.
Ik zit nu te typen met windkracht 6 en een heel erg ruige zee. Het is me nog niet eerder overkomen dat het weer zo lang zo slecht is. Veel onweer en door de vele tegen zelfs landverschuivingen en onbegaanbare wegen. Maar wel met 28 graden. Ik ga mijn vest maar aandoen.
Voor nu veel liefs en een dikke kus.
Alita

1. Maartje:
    13 maart 2012
    wel grappig dat er boven aan je verhaal staat dat je in Mexico zit hahaha, toch stiekem doorgevlogen? kus!
  2. Robbie:
    13 maart 2012
    Vervelend dat het weer zo onstuimig is maar die 28 graden daar Dezou ik het wel voor willen doen.
    Maar Alita de smaak kan dan wel lekker zijn maar de reuk moet toch ook wel een beetje aangenaam zijn toch.!( de Durexs durian Condoom).
    gr. Robbie. x